Сравнителна таблица

SOLIDWORKS PDM Standard

SOLIDWORKS PDM Professional

SOLIDWORKS Manage

  • Управление на файловете
Управление на файловете

Управлявайте и контролирайте всичките данни за разработка на продукти. Със SOLIDWORKS PDM можете да създадете и използвате едно единно пространство, в което да съхранявате данните си, и до което потребителите могат да получат достъп за съхранение и редакция на файлове. SOLIDWORKS PDM управлява всички връзки между файловете и автоматично ги актуализира, когато преместите файл в друга папка или го преименувате, елиминирайки възможни проблеми с връзките и намалявайки времето, необходимо за ръчно откриване и коригиране на изгубените връзки.

  • Проектиране и повторно използване
Проектиране и повторно използване

Бързо намирайте и използвайте отново съществуващите данни, за да спестите време и да контролирате разходите. Можете да създадете метод за бързо откриване, повторна употреба или преработка на съществуващите данни. Вместо да губите време в опит да намерите минали проекти в споделени директории или локални работни станции – или да пресъздавате проекти, когато не можете да ги намерите – можете да използвате SOLIDWORKS PDM, за да откривате бързо съществуващата информация.

  • Управление на ревизиите
Управление на ревизиите

Проследявайте промените във всяко изделие и избягвайте грешките, присъщи за ръчните методи. Проследявайте промените и поддържайте пълна история на корекциите и ревизиите, свързани с развитието на конкретната разработка.

  • Сигурно съхранение на данните
Сигурно съхранение на данните

Създайте сигурно място за съхранение на данните, за да контролирате достъпа до конфиденциална или специфична информация за продукта. Със SOLIDWORKS PDM можете да създадете и използвате едно единно пространство, в което да съхранявате данните си, и до което потребителите могат да получат достъп за съхранение и редакция на файлове. С продуктите на SOLIDWORKS PDM данните се поддържат сигурни, актуални и достъпни. Системата елиминира дублирането на работата и забавянията, като същевременно спестява време и разходи от етапа на разработка. Лесно може да установявате и задавате индивидуални и/или групови права на потребителите. Графично представяте процеса на разработване на продукта, чрез лесен за използване интерфейс с блок-схема в SOLIDWORKS PDM.

  • Контрол на ревизиите
Контрол на ревизиите

Уверете се, че винаги работите с правилната версия на дадено изделие – използвайте възможностите за следене и контрол на версиите и ревизиите. Персонализирайте схемите за именуване на файлове и ревизиране, поддържайте историята на документите и лесно управлявайте версиите на документите, за да избегнете скъпите производствени грешки, свързани с работата с грешна версия на изделието.

  • Проследимост при одит
Проследимост при одит

Поддържайте пълна история на дейностите по проектиране, инженеринг и разработка на продукти за целите на отчитането и на одита.

  • Интегрирано търсене
Интегрирано търсене

Спестете време и намалете разходите за разработка, като повторно използвате детайли, благодарение на бързото филтриране на необходимата информация по файлови формати, използвайки мощните инструменти за търсене, които PDM предлага. Можете да извършвате търсене в съдържанието на файловете на различни типове данни (CAD файлове, документи на Microsoft Word, електронни таблици на Excel®, имейли на Outlook® и файлове с изображения) и да откривате документи, като използвате редица критерии за търсене (включително име, дата, метаданни/атрибути и състояние от работния поток).

  • Преглеждане на документи в eDrawings
Преглеждане на документи в eDrawings

Преглеждайте документи на eDrawings®, SOLIDWORKS и AutoCAD® в eDrawings – в средата на SOLIDWORKS PDM

  • Управление на промените
Управление на промените

Намалете времето за завършване на процеса по одобрение на разработките и заповедите за инженерно изменение (ЗИИ). Графично представяте процеса на разработване на продукта, чрез лесен за използване интерфейс с блок-схема. Документацията за инженерното изменение и одобренията за промяната са напълно електронни със SOLIDWORKS PDM Professional.

  • Управление на спецификацията (BOM)
Управление на спецификацията (BOM)

Поддържайте, управлявайте и използвайте спецификацията, за да подавате информация към други приложения и системи по веригата. Създайте отделни спецификации от съществуващите файлови структури, които автоматично се актуализират успоредно с развитието на CAD модела, елиминирайки честите актуализации, които извършвате ръчно при използване на електронни таблици. Свържете Вашите CAD данни с вашите ERP или MRP системи, което ще ви позволи лесно да актуализирате информацията за спецификацията в други бизнес системи. Използвайте персонализирани шаблони, за да показвате спецификацията в множество формати или да форматирате спецификацията, според нуждите на потребител или група.

  • Спазване на нормативната уредба
Спазване на нормативната уредба

Улесняване на спазването на държавните регулаторни изисквания и индустриалните стандарти. SOLIDWORKS PDM Professional може да подпомогне спазването на няколко вида регулаторни изисквания, като FDA, RoHS, ISO 9001 и 14000, ANSI и други.

  • Работа в екип
Работа в екип

Подпомагайте екипите, като поддържате хората свързани, запознати с актуалната информация и работещи върху един и същ набор от данни. Създавайте и поддържайте едно единно пространство, което може да бъде достъпно от потребителите по целия свят за съхранение и преглед на файловете. Конфигурирайте SOLIDWORKS PDM Professional за автоматично уведомяване на потребителите, когато документите са преминали през различни състояния или етапи в електронния работен поток. Автоматично създавайте различни файлови формати от SOLIDWORKS, както и други типове файлове.

  • Мащабиране на бизнеса
Мащабиране на бизнеса

Свържете нуждата от достъп до конструктивната документация на цялото си предприятие. Създавайте и поддържайте едно единно пространство, което може да бъде достъпно от потребителите по целия свят за съхранение и преглед на файловете. В допълнение към сигурното архивиране на данните за разработка на продуктите, защитената среда елиминира нуждата от множество източници на информация, дублиращи се файлове и несинхронизирани ревизии. SOLIDWORKS PDM Professional включва инструменти, които ви позволяват да конфигурирате и персонализирате много аспекти на вашата PDM система, така че да съответстват на конкретните нужди на компанията без значение от размера.

  • Разширено търсене
Разширено търсене

Запазвайте и споделяйте критериите за търсене, които използвате често, осигурявайки си незабавен достъп до търсените от вас файлове.

  • Преглеждане на множество документи от различен тип
Преглеждане на множество документи от различен тип

Преглед на различни по вид документи в прозореца за преглед.

  • Мащабируемост
Мащабируемост

Улеснете достъпа до конструктивната документация на цялото си предприятие, независимо дали само за няколко потребители на едно място или за стотици потребители, работещи от няколко различни локации. SOLIDWORKS PDM Professional предоставя едно удобно място, където колегите могат да съхраняват и достъпват нужната информация. Ефективното съхранение и достъп дава възможност за управление на милиони файлове.

  • Автоматично създаване на неутрални файлове
Автоматично създаване на неутрални файлове

Спестете време и усилия за комуникация, чрез конфигуриране на SOLIDWORKS PDM Professional да създава автоматично неутрални файлови формати.

  • Персонализирана конфигурация
Персонализирана конфигурация

Свържете променливи както с предварително дефинирани атрибути (като Title и Author), така и със собствени атрибути във файловете на SOLIDWORKS. Ако файл на SOLIDWORKS съдържа конфигурации, имената на конфигурациите се показват като раздели в информационната карта. Стойностите отнасящи се за конкретна конфигурация се показват в съответния раздел.

  • Автоматизиран импорт/експорт на данни
Автоматизиран импорт/експорт на данни

SOLIDWORKS PDM Professional може да импортира стойности на променливи от XML файл в базата данни. В базата данни съществуващите файлове или обекти, които съответстват на критериите за импортиране, придобиват стойностите в определени етапи от работния поток. Създайте правило за експортиране на променливи от спецификацията в SOLIDWORKS PDM, които могат да бъдат прочетени от ERP системи.

  • Генератори на серийни номера
Генератори на серийни номера

Използвайте серийни номера, за да дадете автоматични имена на файлове и папки, да дадете уникални идентификатори на обекти или да добавите уникални стойности към елементите на информационната карта. Можете да задавате произволен брой серийни номера във всяка PDM база данни. Серийните номера на обекта са дефинирани по подразбиране за генериране на уникални идентификатори.

  • Съвместна работа на проектантските екипи
Съвместна работа на проектантските екипи

SOLIDWORKS PDM Professional предоставя инструментите и възможностите, от които Вашето предприятие се нуждае, за да поддържа хората свързани, запознати с актуалната информация и работещи върху един и същ набор от данни, независимо от местоположението. Тази цялостна свързаност поддържа работата в екип, която е от съществено значение за намаляване броя на инженерните цикли и намаляване на времето за достигане на пазара на готовия продукт.

  • Дистанционен достъп
Дистанционен достъп

Можете да разрешите на екипа и партньорите да дават своя принос към документацията, през уеб портали от различни устройства, включително смартфони и таблети.

  • Автоматизиран процес на одобрение
Автоматизиран процес на одобрение

Улесняване на процеса на одобрение на документацията при нуждата от няколко одобряващи потребителя чрез използването на паралелни преходи.

  • Известия, получавани по мейл
Известия, получавани по мейл

Могат да бъдат добавени известия в SOLIDWORKS PDM, така че оторизиран в системата потребител да получи съобщение при настъпване на определено събитие във файл или папка.

  • Управление на проекти
Управление на проекти

Осигурявайте ключова информация, за да помогнете на екипите да се съсредоточат върху важни задачи и да предоставите възможност за преглед на ресурсите и тяхното натоварване с цел по-добро планиране и използване. Управлявайте фазите, сроковете и ключовите точки на проекта, заедно с правилното оползотворяване на ресурсите. Използвайте потребителски задачи и времеви таблици за автоматично проследяване на напредъка на всеки един проект.

  • Управление на процеси
Управление на процеси

Оптимизирайте бизнес процесите, автоматизирайте създаването на документи и обединете всички заинтересовани страни при създаването на нови продукти: от продажби и маркетинг до производство, сервиз и поддръжка. Конфигурирайте състояния и точки за вземане на решения за всички видове бизнес процеси, като заявки за инженерни промени, заповеди, известия и одобрения

  • Управление на обекти
Управление на обекти

Създавайте, редактирайте и сравнявайте пълни спецификации, като свързвате обекти, файлове и свободен текст. Управлявайте вариантите на изделията за различни приложения. Използвайте чертожната спецификация от SOLIDWORKS, заедно с номерата на обектите директно от системата.

  • Задачи за потребителите
Задачи за потребителите

Предоставяйте на потребителите информацията, от която се нуждаят, за да работят по-ефективно, като използват задачи и работни календари.

  • Информационни табла и отчети
Информационни табла и отчети

Създавайте и разпространявайте интерактивни графични табла, които показват важна информация. Показвайте непрекъснатото обновяващите се информационни табла на монитори, поставени в общите пространства във вашите офиси, за да информирате всички екипи. Конфигурирайте отчетите, според фирмените стандарти и ги публикувайте автоматично или при поискване.

  • Интеграция с Microsoft Outlook®
Интеграция с Microsoft Outlook®

Създавайте нови записи, като казуси от имейли на Microsoft Outlook® въз основа на информация в писмото, заедно с прикачените файлове. Копирайте имейли в съществуващите записи за по-лесна справка и проследимост.

Управление на съгласие

За да осигурим най-доброто изживяване, използваме технологии като "бисквитки" за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието за тези технологии ще ни позволи да обработваме данни като поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да се отрази неблагоприятно на определени функции и характеристики.

Функционални Винаги активен
Техническото съхраняване или достъпът са строго необходими за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично поискана от абоната или потребителя, или единствено с цел да се осъществи предаване на съобщение по електронна съобщителна мрежа.
Опции
Техническото съхранение или достъпът са необходими за легитимната цел да се съхраняват предпочитания, които не са поискани от абоната или потребителя.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, които се използват изключително за статистически цели. Техническото съхранение или достъп, които се използват изключително за анонимни статистически цели. Без съдебна призовка, доброволно изпълнение от страна на Вашия доставчик на интернет услуги или допълнителни записи от трета страна, информацията, съхранявана или извличана само за тази цел, обикновено не може да се използва за идентифицирането Ви.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъпът са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя на даден уебсайт или на няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
View preferences
{title} {title} {title}